vad har jag gjort i dag ni ska få se :)

  1. först så vaknade jag
  2. sen så sommnade jag om igen :)
  3. sen så gick jag och titta på film
  4. sen fick jag ett telefon samtal
  5. sen så kläde jag på mig
  6. sen borstade jag tänderna
  7. sen så gick jag ut
  8. mamma hämta mig när jag gick
  9. sen åkte jag till doktor
  10. väntade och skrev in mig med mamma och underbara syster
  11. sen så fick jag ta nåt prov man typ stoppar typ en pinne i halsen
  12. sen gick vi till doktorn där fick vi ta blod prov
  13. sen där fick vi veta att jag hade virrus vi åkte och fika
  14. gick i bokhandeln
  15. sen sjussade mamma mig till pappa
  16. satte mig vid datan
  17. sen så tittade jag på film
  18. sen sov jag litte
  19. sen tittade jag på datan igen
  20. sen så ringde jag pappa och sa att jag ska baka ¨
  21. sen dusha jag
  22. sen kom pappa hem
  23. jag gick in på datan
  24. sen så vänta jag medans pappa köpte grejer till bakvärket
  25. ja sen diskade jag
  26. sen gick jag och la mig
  27. sen satte jag mig för att blogga med er
ja såhär har min dag sätt ut jag bakade macaronas och glass det blev gott:)
men ni får ha det så bra för jag kan inte blogga längre måste villa krm på er
ps : jag sattsar mer på bloggen nu en allt annat tipsa väner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0