förlåt

  • Hejsan hejsan förlåt att jag inte har bloggat också men de  har varit lite grejer och så har jag inte haft tid men ialla fall jag är gjätte sjuk och mår dåligt och jag ska ha utväcklings samtal i morrn!!!




    Måndag : inget spec villat och tagigt det lungt


    Tisdag : har vilat duchat och åkt till stan var ju tvungen att köpa ett par skor :)







    Men använd hand spritt för man blir ofta förkyld och  sjuk och feber och lite anant akta er det går bakterier haha

    ja det är inte roligt att vara sjuk men nu ska jag ta ett bad sen ska jag nog försöka sova och juste min syster kommer idag :) jag vet inte vrf jag skrev det men ha det gött så skriiver jag mer sän . Eller vrf inte ta det nu ???









    vi kan väl ha lite fråge sport 



    fråga 1.            vad skulle jag göra


    1. dusha

    x.bada

    2. äta mat



    aja kommer inte på mer vad jag kan skriva men kan inte ni skriva om vad ni vill veta om mig och vad vill ni att jag ska skriva om . men ni får ha det så bra så kanske jag skriver mer sen










    PS: JSG VET ATT JAG SKRIVER LIT KONSTIGT







































    MEN KRAMAR FRÅN MIG HOST HOST :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0