GOD MORGON BLOGGEN

HEJSAN HEJSAN bloggen vad skönt att ni fått sovit länge tror jag men aja jag har inte gjort nåt spec idag jo jag har gjort kort på bikinin jag köpte men vet ej om jag ska lägga upp den . Men det kan blirr så iallafall joegentlingen har jag tagit en bild från h&m s sajt men aja spelar ju ingen roll tror kanske det blir nån ficka här innnan jag drar till mammsen har saknat henne . ja nu fyller jag år om fem  dagar längtar tiden går så fort elller vad tycker ni hihi :) aja snart ska jag ta yoghur och musli . FILMEN BIG DADDY JAG TITTA PÅ VAR ROLIG OCH SORLIG REKOMENDERAR IGEN .Jo igår var vi och hämta min bonus mamma på tågstaonien elller pappas tjej kan man också säga kan inte ni säga vad ni önskar er så kan jag få lite tips . Har nästan grubblat på et hela natten skulle ju gå lägga mig tidigt men blev sen kl halv två två på natten ej okey hahha .Nej jag tar nog sen min bild jag tog på föratt den jag tog från  google var inte bra :( :( men jag lägger upp det lite senare i eftermiddag har sätt lite kläder som jag funderar att köpa men det får bli lite senare när jag kan också måste ju köpa nya busskort eller ett nytt buss kort . Ska snart in på FaceBook sen ska jag titta lite på bloggar . Men vissar dagens autfit senare och bikinin tror jag undrar vad man ska äta till lunch tror det blev lite kyckling och klyftpotatis från i går a som sagt ska tilll mamma sen da och sen  när jag kommer ditt blir det att blogga sen planera födelsedag asså släkting kalas nu :):) <3<3 åå längtar men känns inte som jag kommer fylla år men blir det . Igår köpte faktiskt jag inget godis var för trött att gå upp så tog lite glass och titta på pirats of caribian 3:an (STAVNING) AJA men ni får ha det så bra så hörs vi senare puss och kram / VIRRAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0